Axel Gneiting und Vulkan Person-Info 

( Ich bin Axel Gneiting)
(1 - 30 von 48
)

Doom 4 – Vulkan Support für PC eingeführt | …

www.quakehaus.com
id Engine Programmierer Axel Gneiting hatte neulich positiv über Vulkan gesprochen. Unterstützte Spiele mit Vulkan so far siehe Wiki. rps hatte ein Bild abgebildet wer alles auf Vulkan API setzt. Bisschen runterscrollen, beeindruckend.

Please consider Vulkan instead of DirectX General - Warframe...

forums.warframe.com
As an introduction, DirectX 12 and Vulkan are new graphics programming interfaces available on the latest graphics hardware. They are both difficult APIs to...

iD Software explains why they chose OpenGL/Vulkan over OC3Doverclock3d.net › news › gpu_displays › id_softwar...

overclock3d.net
· Below is a quote from iD software's Axel Gneiting. Overall we had very little issues developing DOOM with OpenGL.

Here’s What to Expect From Epic Games at SIGGRAPH Unreal Engine

www.unrealengine.com
Rolando Caloca, Epic Games: Unreal Engine 4 renderer port to Vulkan; Axel Gneiting, id Software: Tech6 engine port to Vulkan -Doom; Tobias Hector, ...
+1