1
0
0
News
BioFach Kongressprogramm Congress programme. Vivaness AKTUELLE...
docplayer.org
Ulrich Hamm, University of Kassel, Germany Rosa Schleenbecker, University of Kassel, Germany 16:00 17:30 Seoul Room Fair Forum Cooperatives challenges, ...
Netzwerk-Profile
LinkedIn: Rosa Schleenbecker | LinkedIn
Sehen Sie sich das berufliche Profil von Rosa Schleenbecker (Deutschland) auf LinkedIn an. LinkedIn ist das weltweit größte professionelle Netzwerk, das ...
LinkedIn: Rosa Schleenbecker | LinkedIn
Rosa Schleenbeckers berufliches Profil anzeigen LinkedIn ist das weltweit größte berufliche Netzwerk, das Fach- und Führungskräften wie Rosa Schleenbecker ...
Rosa Schleenbecker | oekom verlagwww.oekom.de › Autor*innen von A-Z
www.oekom.de
Rosa Schleenbecker. Rosa Schleenbecker. Publikationen. Artikel: Nachhaltigkeitsbewertung von ... Klimaschutz lernen. 15,90 €. Ihr Warenkorb. Ihr Warenkorb ...
Projekte
%T Towards a European Framework for Organic Market Information ...
orgprints.org
%D %L orgprints7140 %A Ulrich Hamm %A Sarah Hemmerling %A Rosa Schleenbecker %A Achim Spiller %A Salome W?geli %A Anette Cordts %A Inna ...
Bücher
LIBRIS - Fair trade and organic agricu...
libris.kb.se
LIBRIS titelinformation: Fair trade and organic agriculture : a winning combination? / edited by Priyanka Parvathi, Ulrike Grote, Hermann Waibel.
Status quo-Analyse ausgewählter Nachhaltigkeitsaspekte der...
www.econbiz.de
Birte Lassen; Hiltrud Nieberg; Heike Kuhnert; Jürn Sanders; Rosa Schleenbecker. Unter Mitarbeit von Jan Heuer und Renate Strohm
OPC4 - results/titledata
lhzbw.gbv.de
Informationsbedarf und Informationssuche beim Kauf von Produkten aus Fairem Handel / Rosa Schleenbecker. Verfasser: Schleenbecker, Rosa.
Information Needs for a Purchase of Fairtrade Coffee | Directory of...
doaj.org
Information about the open-access article 'Information Needs for a Purchase of Fairtrade Coffee' in DOAJ. DOAJ is an online directory that indexes and provides...
Dokumente zum Namen
475_475_1_PB.pdf - Goethe-Universität
publikationen.ub.uni-frankfurt.de
Von Karlheinz Knickel, Nadja Kasperczyk,. Rosa Schleenbecker und Sarah Peter. Nachhaltigkeitsbewertung von Politikmaßnahmen. Von der Theorie zur Praxis.
Consumers’ perception of organic product characteristics. A...
pdfslide.us
t s, Un Marketing Labeling nic eds sum tion pro hen pl rga reliable information, as well as the low degree of awareness of many labels amongst consumers...
Diversity of Organic Rice Farming Productivityris.uksw.edu/download/makalah/kode/M02059
ris.uksw.edu
Karki, Lokendra, Rosa Schleenbecker, Ulrich Hamm Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea farms. Journal of Agriculture and ...
Information Needs for a Purchase of Fairtrade Coffee - ProQuest
www.proquest.com
Rosa Schleenbecker and Ulrich Hamm *. Department of Agricultural and Food Marketing, University of Kassel, Witzenhausen ,. Germany ...
Wissenschaftliche Veröffentlichungen
OPUS 4 | Von der Theorie zur Praxis und wieder zurück? :...
publikationen.ub.uni-frankfurt.de
Die Bewertung von Politikmaßnahmen unter Gesichtspunkten der Nachhaltigkeit hat vor dem Hintergrund der EU-Nachhaltigkeitsstrategie stark an Bedeutung...
OPUS 4 | Von der Theorie zur Praxis und wieder zurück ...publikationen.ub.uni-frankfurt.de › index › year › docId
publikationen.ub.uni-frankfurt.de
Karlheinz W. Knickel, Nadja Kasperczyk, Rosa Schleenbecker, Sarah Peter. Die Bewertung von Politikmaßnahmen unter Gesichtspunkten der ...
Veröffentlichungen allgemein
Publications Authored by Rosa Schleenbecker | PubFacts
www.pubfacts.com
Publications Authored by Rosa Schleenbecker
EconPapers: Information Needs for a Purchase of Fairtrade Coffee
econpapers.repec.org
By Rosa Schleenbecker and Ulrich Hamm; Abstract: This research investigates what information German Fairtrade coffee consumers search for during pre- purchase.
Consumption behaviour regarding organic food from a marketing...
link.springer.com
There are many publications focusing on diverse aspects of marketing research for organic products. However, so far there have been very few attempts to pr
Oalib search
www.oalib.com
Search Results: of matches for " Rosa Schleenbecker " All listed articles are free for downloading (OA Articles) ...
Artikel & Meinungen
Wikipedia: Thé au Népal — Wikipédiafr.wikipedia.org › wiki › Thé_au_...
Histoire[modifier | modifier le code]. L'idée de cultiver du thé au Népal vient au colonel Gajraj ... Lokendra Karki, Rosa Schleenbecker et Ulrich Hamm, « Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea farms », Journal of ...
Sonstiges
LIVIVO - Search results - AU="Rosa Schleenbecker"
www.livivo.de
LIVIVO - The Search portal for Life Sciences
Food and Sustainable Tourism A study of authenticity and organic food...
docplayer.net
Department for Studies of Social Change and Culture/Tourism Food and Sustainable Tourism A study of authenticity and organic food in a ... Rosa Schleenbecker ...
Informationsbedarf und Informationssuche beim Kauf von Produkten…
www.verlagdrkovac.de
Dissertation. Agrarwissenschaft, Lebensmittelmarketing, Agrarmarketing, Ethischer Konsum, Marketing, Verbraucherforschung, Fairer Handel, Nachhaltigkeit, Ethi..
Informationsbedarf und Informationssuche beim Kauf von Produkten aus...
www.verlagdrkovac.de
Dissertation.
The consumption of so-called “ethical products”, amongst them products from Fair Trade, has gained a growing market importance dur..
Journal of Agriculture and Rural Development in the Tropics and...
journaldatabase.info
Academic Journals Database is a universal index of periodical literature covering basic research from all fields of knowledge, and is particularly strong in...
Bd. 21 Nr. 4 (2006): Klimaschutz lernen | Ökologisches...
www.oekologisches-wirtschaften.de
Ökologisches Wirtschaften ist die führende deutschsprachige Fachzeitschrift für nachhaltiges Wirtschaften. Alle Artikel online verfügbar!
Switzerland: Dairy farming after the quota phase out - agri benchmark
www.agribenchmark.org
agri benchmark – understanding agriculture worldwide
Agri-Business in Nepal
naya.com.np
Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea farms Lokendra Karki, Rosa Schleenbecker, Ulrich Hamm Organic agriculture in developing ...
SpringerCitations - Details Page
citations.springernature.com
Consumers? perception of organic product characteristics. A review. Rosa Schleenbecker and Ulrich Hamm. Journal: Appetite, 2013, Volume 71, Page 420.
Vol 112, No 2 (2011)
www.jarts.info
Journal of Agriculture and Rural Development in the Tropics and Subtropics - JARTS
Zielgruppenspezifische Positionierung: Das Beispiel Bio-Urlaub auf...
docplayer.org
1 Praxis- und Wissenschaftsworkshop Urlaub auf dem Bauernhof Göttingen, 10. Juli Zielgruppenspezifische Positionierung: Das Beispiel Bio-Urlaub auf dem Bauernhof Quelle: Quelle: Quelle: Quelle: Quelle: Bernhard Hempen, Tanja Bertram, Beate Nowak, Rosa Schleenbecker Georg-August-Universität Göttingen
Consumers' choice-blindness to ingredient information | Read ...read.qxmd.com › read › consumer...
read.qxmd.com
Rosa Schleenbecker, Ulrich Hamm Appetite 2013, 71: Attention mediates the effect of nutrition label information on consumers' choice. Evidence from a ...
Consumers’ perception of organic product characteristics. A review
www.infona.pl
Consumer interest in organic products is growing alongside a diversification of the supply. In order to serve consumers actual needs and wants regarding...
Consumption behaviour regarding organic food from a ...slideheaven.com › consumption-be...
slideheaven.com
... Inna Hermann, Victoria Kary, Manika Rödiger, Rosa Schleenbecker, Inga Sonntag and Salome Wägeli for their assistance in literature research and analysis.
Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea...
agris.fao.org
Lokendra Karki Rosa Schleenbecker Ulrich Hamm. Access the full text: Lookup the document at: google-logo. Factors influencing a conversion to organic ...
Create a SciFeed alert for new publications - MDPIwww.mdpi.com › scifeed_display
www.mdpi.com
heuristics. decision strategies. ethical consumerism. Information Display Matrix. Fairtrade. By following authors. Rosa Schleenbecker. Ulrich Hamm. With settings.
Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea...
businessdocbox.com
... urn:nbn:de:hebis: ISSN: journal online: Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea farms Lokendra Karki a, Rosa Schleenbecker b, ...
Invited Session Jill J. McCluskey - Sustainable Labels and Consumer...
docplayer.net
... Rosa Schleenbecker "Consumer perceptions and attitudes towards farmers' markets: the case of the Bologna "Earth Market" ; Claudia Bazzani, Daniele Asioli, ...
Sustainability | Free Full-Text | Information Needs for a Purchase of...
www.mdpi.com
Rosa Schleenbecker. and Ulrich Hamm *. Department of Agricultural and Food Marketing, University of Kassel, Witzenhausen , Germany.
Nachhaltige Milchproduktion - Wer ist wo und wie national und...
docplayer.org
1 - Wer ist wo und wie national und international unterwegs? Dr. Hiltrud Nieberg und Dr. Rosa Schleenbecker Thünen-Institut für Betriebswirtschaft Seite St. Marienthal, 0 Nieberg DBU Sommerakademie, 01. Nachhaltige Juli und Schleenbecker Milchproduktion Image der Milchwirtschaft Seit mehr als 10 Jahren ...
Verwandte Suchanfragen zu Rosa Schleenbecker
Salome Wägeli Ulrich Hamm Maria Rosa von Müller | Michel Schleenbecker Heike Korter |
Personen Vorname "Rosa" (9288) Name "Schleenbecker" (41) |
sortiert nach Relevanz / Datum