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zeit.de: Wissenschaftlicher Mitarbeiter (Postdoc) (m/w/d) Marketing ...jobs.zeit.de › jobs › wissenschaftlicher-mitarbeiter-postdoc-m-w-d-ma...
Sascha Raithel (-berlin.de ). Bewerbungen sind mit aussagekräftigen Unterlagen bis zum unter ...
Gerry Weber Open: Marketingexperte über die Sportstätte als...
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Halle. Münchens Fußballer spielen in der Allianz-Arena. Der Daimler AG war es im Juni wichtig, dass Konzerte von U 2 oder Santana nicht mehr in der O2...
Announcing the winner of the McGill - Freie Universität Berlin...
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Saurabh Mishra, Associate Professor of Marketing at McGill University and Sascha Raithel, Professor of Marketing at Freie Universität Berlin are the first...
Marketing-Professor zum Nestle-Video von Julia Klöckner
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Betreibt Ministerin Julia Klöckner bei ihrer Anti-Zucker-Kampagne Marketing? Ja, sagt Sascha Raithel, Professor für Marketing in Berlin....
LinkedIn: Marketing-Department - Freie Universität Berlin auf LinkedInde.linkedin.com › posts › marketingfuberlin_sascha-raithel-und-rodi-akala...
· Sascha Raithel und Rodi Akalan haben an der Junior Management Science (JUMS) Konferenz in Hamburg teilgenommen, die in diesem Jahr zum Thema ...
Xing: Prof. Dr. Sascha Raithel
Prof. Dr. / Professor of Marketing / Berlin / market-based assets, Lehre, brand crisis and brand recovery management, intangible assets / , Institute for Market-based Management, Ludwig-Maximilians-Universität in Munich, Computershare/Pepper
Sascha Raithel - Competence Site
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Professor of Marketing at Freie Universität Berlin
Raithel, Sascha • Stabsstelle Kommunikation und Marketing • Freie...
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Prof. Dr. Sascha Raithel Fachbereich Wirtschaftswissenschaft Betriebswirtschaftslehre Marketing
Management / Business • Office of Communication and Marketing • Freie...
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Freie Universität Berlin ... Management / Business; Management / Business ... Dr. Sascha Raithel Professor of Business Administration
Team – Junior Management Sciencejums.academy › team
jums.academy
· Prof. Dr. Christian Koziol. Banking and Finance. University of Tübingen. Prof. Dr. Sascha Raithel. Marketing; Technology, Innovation und ...
Journal of the Academy of Marketing Sciencejournals.scholarsportal.info › browse
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Multiple drivers and multiple markets. Authors. Sascha Raithel · ORCID ID · Marko Sarstedt · ORCID ID · Sebastian Scharf · Manfred Schwaiger. Source Information.
Prof. Dr. Sascha Raithel, MBR - IMM - LMU Munich
www.en.imm.bwl.uni-muenchen.de
Sascha Raithel is Junior Professor of Financial Performance-based Marketing and Management at the Munich School of Management since October He studied business administration at the University of Augsburg (Germany) with majors in empirical research, marketing, market research, and business information technology.
Showing papers by "Michael Kleinaltenkamp published in 2017"typeset.io › ... › Michael Kleinaltenkamp
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... Sascha Raithel is Professor of Marketing at Freie Universität BerlinBerlin, Germany, Phone: + E-Mail: sascha.raithel ...
Marketing Performance: Messen - Analysieren - Optimieren - Hans...
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Hierfür sei der Pepper GmbH gedankt. Ferner hat das Buch von ihrem zur Verfügung gestellten Marketing Know How profitiert. Sascha Raithel und dem ...
Celebrating the Past and Future of Marketing and Discovery with ...books.google.com › books
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... Sascha Raithel, Alexander Mafael, and Ashish S. Galande Abstract Research on voluntary disclosure highlights the role of informative financial reporting for ...
IBM SPSS Syntax: Eine anwendungsorientierte Einführung - Marko...
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Dr. Sascha Raithel ist Professor für Marketing an der Freien Universität Berlin. IBM SPSS Syntax Eine anwendungsorientierte Einführung von Prof. Dr. Marko ...
Vertriebspolitik - Prof. Dr. Sascha Raithel und Prof. Dr. Andreas ...www.studocu.com › Freie Universität Berlin › Grundlagen des Marketings
www.studocu.com
Prof. Dr. Sascha Raithel und Prof. Dr. Andreas Eggert, Wintersemester vertriebssystem erklärung das vertriebssystem ist die abgestimmte von vertriebswegen,
[PDF] Customization of B2B Services: Measurement and Impact on Firm ...scholar.archive.org › access › wayback › https: › elibrary.vahlen.de
scholar.archive.org
Sascha Raithel is Professor of. Marketing at Freie Universität. BerlinBerlin, Germany,. Phone: + E-Mail: sascha.raithel@.
Sascha Raithel (Freie Universität Berlin) - LMU CAMSwww.cams.bwl.uni-muenchen.de › sascha_raithel
www.cams.bwl.uni-muenchen.de
Sascha Raithel (Freie Universität Berlin) ... Abstract: Super Bowl ads are highly anticipated by the media and consumers alike, making them a powerful marketing ...
Prof. Dr. Sascha Raithel • Marketing • Fachbereich...
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Dr. Sascha Raithel umfassen im Folgenden die. 1. Schaffung markt-basierter Vermögensgegenstände. Markenstrategie; Einfluss von Treibern wie Werbung und ...
IMU Frühjahrstagung bwl.uni-mannheim.dewww.bwl.uni-mannheim.de › ... › Tagungen
www.bwl.uni-mannheim.de
Sascha Raithel, Professor für Marketing an der Freien Universität Berlin, auf die aktuellen Krisen und deren Einfluss auf den Markt ein. Zunächst zeigte er ...
Marketing mix and customer equity of SPA brands - HALhal.science › hal
hal.science
... Sascha Raithel. Afficher plus de détails. 1 EM - emlyon business school. Chang Han Lee. Fonction : Auteur. emlyon business school · Eunju Ko. Fonction : Auteur.
Examining the intermediary roles of customer-based brand equity ...econpapers.repec.org › RePEc:eee:jbrese:v:69:y:
econpapers.repec.org
· By Sascha Raithel, Charles R. Taylor and Stefan J. Hock; Abstract: Prior research on the impact of marketing activities such as Super Bowl ...
Negative Spokesperson Publicity: Comparing the Reactions of Investors...
link.springer.com
Despite the increased cost of using a well-known personality as an endorser in an advertising or marketing campaign, the number of celebrity spokespeople has...
Marketingerfolg richtig messen: Optimale Kennzahlensysteme |...
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Wie kann man zuverlässige Methoden entwickeln, um die Erfolgswirkungen von Marketingmaßnahmen auf den Unternehmenswert zu messen? Am Anfang steht
Das wissenschaftliche Journal für Abschlussarbeiten der BWL - JUMSjums.academy › board
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· Dr. Sascha Raithel. Marketing Technology, innovation and entrepreneurship. Prof. Dr. Nicole V. S. Ratzinger-Sakel.
LinkedIn Namecardwww.linkedin.com › wnc › sascha-raithel
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Sascha Raithel is Professor of Marketing at Freie Universität Berlin. His primary research focus is on the creation, monetization, and preservation of ...
Sascha Raithel | Free University of Berlin - OMICS Internationalbiography.omicsonline.org › germany › sascha-raith...
biography.omicsonline.org
Sascha Raithel. Business and Economics Free University of Berlin Germany. Biography. since Professorship for Marketing at Freie Universität Berlin
Prof. Dr. Sascha Raithel - Fachbereich Wirtschaftswissenschaftwww.wiwiss.fu-berlin.de › bwl › department › mitarbeiterinnen › profs › r...
www.wiwiss.fu-berlin.de
Sascha Raithel. Prof. Dr. Sascha Raithel. Kontakt; Zur Person; Lehre; Forschung; Publikationen. Prof. Dr. Sascha Raithel. Freie Universität Berlin. Marketing ...
Fokus »Direktmarketing« in der Digitalen Fachbibliothek |...
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Alle relevanten Bücher, Zeitschriften und Artikel zum Thema auf einen Blick.
Research focus Raithel • Marketing • School of Business & Economics
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Research focus Raithel; Research focus Raithel. The research activities conducted by Dr. Sascha Raithel, Professor, ... School of Business & Economics. Go toContents.
Proceedings of the Academy of Marketing Science (AMS) Annual...
www.springerprofessional.de
Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related
Marketing mix and customer equity of SPA brands: Cross-cultural...
research.aalto.fi
Han Lee Chang, Eunju Ko, Henrikki Tikkanen, Michel Tuan Tuan Cao, Gaetano Aiello, Raffaele Donvito, Sascha Raithel. Department of Marketing.
Research Team - Fox School of Business
www.fox.temple.edu
Sascha Raithel is Professor of Marketing at School of Business & Economics, Freie Universität Berlin. His primary research areas include the financial value of ...
Risikomanagement im Marketing | springerprofessional.dewww.springerprofessional.de › risikomanagement-im-marketing
www.springerprofessional.de
Autor: Sascha Raithel. Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden. Erschienen in: Marketing Weiterdenken. » Jetzt Zugang zum Volltext erhalten.
ICRC 2020Raithel, Sascha - ICRC 2020
communication.ucf.edu
Sascha Raithel is Junior Professor of Financial Performance-based Marketing and Management at the Munich School of Management of the ...
The impact of brand rating dispersion on firm value — Arizona...
asu.pure.elsevier.com
Xueming Luo, Sascha Raithel, Michael Wiles · WPC: Marketing. Research output: Contribution to journal › Article › peer-review. 59 Scopus citations.
The impact of brand rating dispersion on firm valueasu.elsevierpure.com › publications › the-impact-of-...
asu.elsevierpure.com
Xueming Luo, Sascha Raithel, Michael Wiles · Marketing. Research output: Contribution to journal › Article › peer-review. 81 Scopus citations. Overview ...
[PDF] Are Super Bowl ads a super waste of money? Examining the ...modir3-3.ir › article-english › ISI › isi
modir3-3.ir
Sascha Raithel a,⁎, Charles R. Taylor b, Stefan J. Hock c a Marketing Department, School of Business & Economics, Freie Universität Berlin, ...
Wiss. Mitarbeiter/-in (Postdoc) - Marketing Department - Universitoxyuniversitoxy.com › wiss-mitarbeiter-in-postdoc-marketing-department,i7955
universitoxy.com
Dr. Sascha Raithel: -berlin.de oder per Post an die. Freie Universität Berlin. Fachbereich Wirtschaftswissenschaft.
Facilitating, enabling and evolving: the role of actor engagement...
pureportal.strath.ac.uk
Matthew Alexander, Lorena Blasco-Arcas, Tom Chen, Julia Jonas, Sascha Raithel, David Sörhammar. Marketing. Research output: Contribution to conference › ...
Xueming Luo - Fox School of Business
www.fox.temple.edu
PDF; Luo, Xueming, Sascha Raithel, and Michael Wiles (2013), “The Impact of Brand Dispersion on Firm Value,” Journal of Marketing Research, June,
the joint role of remedy, brand equity, and severity - OUCIouci.dntb.gov.ua › works
ouci.dntb.gov.ua
Sascha Raithel, Stefan J. Hock, Alexander Mafael. https://doi.org s x · , Journal of the Academy of Marketing Science. Scopus. WoS.
Market-based Assets – die Trumpfkarte für das Reporting |...
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Autoren: Sascha Raithel, Dr. Sebastian Scharf. » Jetzt Zugang zum Volltext erhalten. Der positive Einfluss des Marketing auf die immateriellen Vermögenswerte ...
Marketing mix and customer equity of Archive ouverte HALhal.archives-ouvertes.fr › hal
hal.archives-ouvertes.fr
Chang Han Lee 1 Eunju Ko Henrikki Tikkanen Michel Phan Gaetano Aiello Raffaele Donvito Sascha Raithel Détails. 1 emlyon business school · Chang Han ...
Make the most of a polarizing brand — Arizona State University
asu.pure.elsevier.com
Make the most of a polarizing brand. Xueming Luo, Michael Wiles, Sascha Raithel. WPC: Marketing. Research output: Contribution to journal › Article.
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