1
0
0
(1 - 13 von 13
)
Individual and Organizational Development as InterplayRePEc
ideas.repec.org
von KP Schulz · · Zitiert von: 17 — Silke Geithner. Registered: Abstract. We see the contribution of our paper as discussing an integral perspective of individual and collective ...
Toolkit‐Based Modelling and Serious Play as Means to ...RePEc
ideas.repec.org
von KP Schulz · · Zitiert von: 103 — With reference to two case studies we report and discuss experiences of applying the methodology. Suggested Citation. Klaus-Peter Schulz & Silke Geithner & ...
Toolkit‐Based Modelling and Serious Play as Means to ...John Wiley
onlinelibrary.wiley.com
von KP Schulz · · Zitiert von: 104 — Klaus-Peter Schulz · Klaus-Peter Schulz ; Silke Geithner · Silke Geithner ; Christian Woelfel · Christian Woelfel ; Jens Krzywinski · Jens Krzywinski.
A Play-Oriented Approach to Foster Resilience CapabilitiesAcademy of Management
journals.aom.org
von S Duchek · · Zitiert von: 2 — How Teams Can Develop Resilience: A Play-Oriented Approach to Foster Resilience Capabilities · Stephanie Duchek · Silke Geithner · Tatjana Kalwa.
Gabriele Faßauer, Silke Geithner* Entgrenzung und ...Budrich Journals
www.budrich-journals.de
von G Faßauer · · Zitiert von: 10 — Gabriele Faßauer, Dr. Silke Geithner, Technische Universität Dresden, Professur für. BWL, insb. OrganisationD – Dresden. E-Mail ...
Demands, Stressors, and Resources in Co-Configured ...JSTOR
www.jstor.org
von S Raetze · · Zitiert von: 5 — Sebastian Raetze, Silke Geithner, Gabriele Fassauer*. Demands, Stressors, and Resources in Co-Configured Project. Work: Case Study of a Construction Company ...
Applying Tool-Kit-Based Modeling and Serious PlayRePEc
econpapers.repec.org
von KP Schulz · · Zitiert von: 7 — By Klaus-Peter Schulz, Silke Geithner and Takaya Kawamura; Abstract: To ensure sustainable development in health care systems and to ...
Hochleistungsteams: Lernen durch ReflexionSpringer
link.springer.com
von S Geithner · · Zitiert von: 19 — Hochleistungsteams: Lernen durch Reflexion. Silke Geithner &; Veronika Krüger. Chapter Accesses. 6 Citations. Auszug. „Es gibt kein Wegrennen nach dem ...
Silke GeithnerGoogle
scholar.google.de
Silke Geithner. Professorin für Führung und Organisation, Evangelische Hochschule Dresden. Bestätigte E-Mail-Adresse bei ehs-dresden.de. ArtikelZitiert von ...
Creative Tools for Collective Creativity | 13 | The Serious ...Taylor & Francis eBooks
www.taylorfrancis.com
von A EDWARDS · · Zitiert von: 21 — ByKlaus-Peter Schulz, Silke Geithner. BookLearning and Collective Creativity. Click here to navigate to parent product. Edition 1st Edition.
Eine standardisierte telefonische Befragung: Pflege: Vol Hogrefe Publishing
econtent.hogrefe.com
von T Schaal · · Zitiert von: 1 — Tom Schaal, · Götz Schneiderat, · Katrin Rentzsch, and · Silke Geithner.
Effectiveness of Learning Through Experience and Reflection ...Sage Publications
journals.sagepub.com
von S Geithner · · Zitiert von: 112 — Silke Geithner (Dr.) is a research associate and lecturer in organizational behavior at the Department of Organization Studies at Technische Universität ...
Knowledge and perceptions of the population on services ...National Institutes of Health (.gov)
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
von T Schaal · · Zitiert von: 1 — Authors. Tom Schaal , Götz Schneiderat , Katrin Rentzsch , Silke Geithner. Affiliations. 1 Fakultät Gesundheits- und Pflegewissenschaften, ...
Alle Infos zum Namen "Silke Geithner"
sortiert nach Relevanz / Datum