Holger Sorensen Person-Info 

( Ich bin Holger Sorensen)

News

(1 - 4 von 5
)

XRAY: The art of performance - News - T4’15

www.teamxray.com
Jack Holger Sorensen also made a good run and would make a 5th place in this round! Patrick Danielsen had some bad luck with a broken fan ...

XRAY: The art of performance - News - T4 wins Danish DMSU Nationals R5

www.teamxray.com
In the practice with 3 best laps counted it was clear that my car was dialed in for the race, as well as young Jack Holger Sorensen and Patrick ...

Holger Sörensen : Danksagung : Schleswiger Nachrichten

trauer.shz.de
Holger Sörensen : Danksagung (22 März 2014) Statt Karten Eine Stimme, die uns vertraut war, schweigt. Ein Mensch, der immer für uns da war, lebt nicht mehr. Was ...

Holger Sörensen : Traueranzeige : Schleswiger Nachrichten

trauer.shz.de
Holger Sörensen : Traueranzeige (14 Januar 2014) Als Gott sah, dass der Weg zu lang, der Hügel zu steil und das Atmen zu schwer wurde, legte er den Arm um mich und ...
Dossier exportieren
+1