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Forschungsgruppe "K&V" - Georg-August-Universität Göttingen
www.uni-goettingen.de
Webseiten der Georg-August-Universität Göttingen
Advertising Effects Under Consumer HeterogeneityScienceDirect
www.sciencedirect.com
von G Zenetti · · Zitiert von: 57 — Daniel Klapper. Show more. Add to Mendeley. Share. Cite. https://doi.org j.jretai Get rights and content ...
dblp: BibTeX records: Daniel Klapper
dblp.uni-trier.de
List of computer science publications by BibTeX records: Daniel Klapper
Prof. Dr. Daniel Klapper — Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
www.wiwi.hu-berlin.de
2016 Kostyra, D., Reiner, J., Natter, M. and Klapper, D. (2016). Decomposing the Effects of Online Customer Reviews on Brand, Price, and Product.
Forecasting market share using predicted values of competitive ...www.sciencedirect.com › science › article › abs › pii
www.sciencedirect.com
von D Klapper · · Zitiert von: 28 — Biographies: Daniel KLAPPER has been a lecturer and research associate at the Humboldt University of Berlin since He was born in Bielefeld, Germany, ...
dblp: Sofia Berto Villas-Boas
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List of computer science publications by Sofia Berto Villas-Boas
Fachbereich Wirtschaftswissenschaften: Hochschulinfotag am
www.wiwi.uni-frankfurt.de
Mit einer bunten Mischung aus Vortrag, Diskussion und Mustervorlesung geben Studierende, Prof. Daniel Klapper sowie die Fachstudienberater am 15. März im Rahmen der Hochschulinfotage der Goethe-Universität Einblicke in das Bachelorstudium. Details zum Ablauf sowie weitere Programmtipps für die diesjährigen Informationstage an hessischen ...
Fachbereich Wirtschaftswissenschaften: Former Faculty Members
www.wiwi.uni-frankfurt.de
Prof. Dr. Daniel Klapper: : Professor of Business Administartion and Director of the Institute for Marketing, Humboldt-University Berlin, Germany:
Prof. Toker Doganoglu, Ph.D. - Lst. f. VWL, insbesondere ...
www.wiwi.uni-wuerzburg.de
“Goodwill and Dynamic Advertising Strategies,” with Daniel Klapper, Quantitative Marketing and Economics, 4(1), 5-29, “Product Variety and Competitive Pricing in Consumer Goods Markets,” with Daniel Klapper, Marketing- Journal of Research and Management, 2(1), 5-13,2006.
Relevanz von Werbeeinstellungen zur Kontrolle langfristiger...
macau.uni-kiel.de
Referent(in): Prof. Dr. Daniel Klapper. Korreferent(en) Korreferentin: Prof. Dr. Dr. h.c. Sönke Albers. Beschreibung: Die Werbeeinstellung gilt als ...
Die Abteilung Marketing und Internationales Management forscht an...
www.aau.at
Dr. Daniel Klapper, Humboldt-Universität zu Berlin; Prof. Dr. Jörg Königstorfer, Technische Universität München; Prof. Dr. Tobias Langner, Bergische Universität ...
Exemplare: Signaling Teamwork : how brand prominence in brand...
suche.thulb.uni-jena.de
Signaling Teamwork : how brand prominence in brand alliance communication can influence customer perception / Daniel S. Kostyra and Daniel Klapper.
Empirical evidence on the role nonlinear wholesale pricing and ...hal.science › hal
hal.science
... Daniel Klapper (4). Afficher plus de détails. 1 GREMAQ - Groupe de recherche en ... Citer. Céline Bonnet, Pierre Dubois, Sofia B. Villas Boas, Daniel Klapper ...
Publications — Chair of Organization Theory and Design
www.orga.bwl.uni-kiel.de
(International Human Resource Management: Context – Coordination - Success) ... with Sönke Albers, Daniel Klapper, Udo Konradt and Achim Walter); 2nd ed.
Wissenschaftliche/r Mitarbeiter/in im QuantitativenGoethe-Universität Frankfurt
www.marketing.uni-frankfurt.de
Daniel Klapper, (Sitz ), Unter den Linden 6, Berlin zu richten oder per Mail an: .
Selin Akca-Vita - Marketingwww.marketing.uni-frankfurt.de › Bilder › Professor_Otter › Akca_CV__1_
www.marketing.uni-frankfurt.de
tion from inventory (Job Market Paper) (with Thomas Otter, Daniel Klapper). Abstract: We investigate the 'last in, last out' (LILO) constraint on consuming ...
Preispromotionanalysen in Vertriebslinien des...
macau.uni-kiel.de
Dr. Daniel Klapper. Korreferent(en) Korreferentin: Prof. Dr. Dr. h.c. Sönke Albers. Beschreibung: Die Analyse der Wirkung von Verkaufsförderungsmaßnahmen ...
Intertemporal Preferences and the Adoption Decision for Bluetooth ...epub.ub.uni-muenchen.de › ...
epub.ub.uni-muenchen.de
· Guhl, Daniel; Klapper, Daniel (13. Dezember 2019): Intertemporal Preferences and the Adoption Decision for Bluetooth Speakers.
Inferring Attribute Non-Attendance Using Eye Tracking in Choice-Based...
epub.ub.uni-muenchen.de
Yegoryan, Narine; Guhl, Daniel; Klapper, Daniel (2018): Inferring Attribute Non-Attendance Using Eye Tracking in Choice-Based Conjoint ...
dblp: International Journalof Electronic Commerce, Volume 18
dblp.dagstuhl.de
Bibliographic content of International Journalof Electronic Commerce, Volume 18
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