1
0
0
(1 - 17 von 17
)
BMW — Dr. Uwe Ellinghaus, Leiter Markenführung BMW, erläutert, wie...
www.econbiz.de
BMW — Dr. Uwe Ellinghaus, Leiter Markenführung BMW, erläutert, wie Effizienz und Dynamik zusammen passen
Werbewirkung und Markterfolg: Marktübergreifende ...
www.barnesandnoble.com
by Uwe Ellinghaus Uwe Ellinghaus. No rating value average rating value is 0.0 of 5. Read 0 Reviews Same page link. (0). | Read Reviews ... › Textbooks
bokus.com: Uwe Ellinghaus - Böcker | Bokus bokhandel
Köp böcker av Uwe Ellinghaus hos Bokus med fri frakt och snabb leverans. Här hittar du de senaste och mest populära böckerna till bra pris!
Einen Moment, bitte...
www.hugendubel.de
Werbewirkung und Markterfolg, Buch von Uwe Ellinghaus bei hugendubel.de. Portofrei bestellen oder in der Filiale abholen.
Tan Dai Shij - WARC
www.warc.com
Uwe Ellinghaus. Uwe Ellinghaus is General Manager Market and Trend Research, BMW AG, Germany. › Authors
Kundengruppen und Produktlebenszyklus: Dynamische Zielgruppenbildung...
books.google.com.ua
Fur Automobilhersteller wird es immer schwieriger, den Wettstreit um die Gunst des Kunden zu gewinnen. Der herausragende Erfolgsfaktor ist die...
Branded Male: Marketing to Men
books.google.co.uk
One of these is a concept it calls BMW Fine Art. Uwe Ellinghaus explains: 'We have provided a number of luxury hotels with our cars, particularly roadsters ...
Temporary Stages in the Urban Space: The 'cooperative Formats' of the...
books.google.com.ua
technical questions, supports the team. For Berlin the program manager is Lutz
Henke. The whole project is funded by the BMW Group as part of their so called `
Experiential branding strategy ́. Uwe Ellinghaus, BMW`s head of branding, states:
...
Werbewirkung und Markterfolg - De Gruyter
www.degruyter.com
von U Ellinghaus · · Zitiert von: 57 — Uwe Ellinghaus. Uwe Ellinghaus. Suchen Sie nach diesem Autor in: De Gruyter | Google Scholar. In der Reihe Managementwissen für Studium und Praxis. › document › doi › html
Werbewirkung und Markterfolg : marktübergreifende...
www.econbiz.de
Werbewirkung und Markterfolg : marktübergreifende Werbewirkungsanalysen . von Uwe Ellinghaus. Year of publication:
Cadillac chief: NYC relocation showing results
www.motorauthority.com
It's no secret that General Motors' luxury division has seen a fall from grace, but the brand's top executive says that its controversial relocation from...
Branded Male: Marketing to Men - Mark Tungate - Google Books
books.google.de
The male market is exploding. Thanks to emerging social and cultural trends, men are becoming consumers to reckon with. In only 4% of men claimed to...
The Stakeholder Balance Sheet: Profiting from Really Understanding...
books.google.nl
More particularly, we wish to extend our sincere thanks to: Rosie Hayes of Allianz, Uwe Ellinghaus of BMW, Laura Asiala of Dow Corning Corporation, Patrick van Waes of E.I. du Pont de Nemours and Joan Fredericks of Harris Interactive for agreeing to let us use proprietary material relating to their companies; Robin ...
Verwandte Suchanfragen zu Uwe Ellinghaus
Person "Ellinghaus" (1) Vorname "Uwe" (44185) Name "Ellinghaus" (268) |
sortiert nach Relevanz / Datum