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Professorin Dr. Anne Bartsch - GEPRIS - DFGDFG - GEPRIS
gepris.dfg.de
Professorin Dr. Anne Bartsch, Professur für Empirische Kommunikations- und Medienforschung mit dem Schwerpunkt Methodologie und Methoden, Postfach , ... Professorin Dr. Anne Bartsch, Professur für Empirische Kommunikations- und Medienforschung mit dem Schwerpunkt Methodologie und Methoden, Postfach , ...
Die Macht der EmotionenIngenta Connect
www.ingentaconnect.com
von A Bartsch · · Zitiert von: 4 — Anne Bartsch/Susanne Hübner (Halle). Die Macht der Emotionen: Zur aufmerksamkeitslenkenden Funktion von. Emotionen in medialen Dispositiven Kathrin ... von A Bartsch · · Zitiert von: 4 — Anne Bartsch/Susanne Hübner (Halle). Die Macht der Emotionen: Zur aufmerksamkeitslenkenden Funktion von. Emotionen in medialen Dispositiven Kathrin ...
The Use of Media Entertainment and Emotional Gratificationwww.sciencedirect.com › science › article › pii
www.sciencedirect.com
The Use of Media Entertainment and Emotional Gratification. Author links open overlay panel. Anne Bartsch a b , Reinhold Viehoff a b. Show more. Add to Mendeley.
In search of a meta-account for entertainment by negative emotionswww.ingentaconnect.com › contentone › plg › spiel
www.ingentaconnect.com
On the schema level, emotional communication deals with social intentions and cooperative. Page Anne Bartsch & Reinhold Viehoff coping efforts. Hence, ...
Universität Leipzig: Prof. Dr. Anne Bartsch
www.sozphil.uni-leipzig.de
Anne Bartsch ist Professorin für Empirische Kommunikations- und Medienforschung. Ihre Forschungsschwerpunkte sind Mediennutzung, Medienwirkung und empirische Forschungsmethoden. Sie wurde an die Universität Leipzig berufen. Zuvor war sie an der Martin-Luther-Universität Halle, der Zeppelin University Friedrichshafen, der Universität ...
Course Program - Mensch-Computer-Medien
www.mcm.uni-wuerzburg.de
Teacher: Anne Bartsch Time: Thursday. This hot topic session focuses on eudaimonic stories and their potential to elicit empathy and prosocial responses. Research findings from several studies will be discussed that elucidate how eudaimonic stories can shift individuals’ focus from their own, egocentric concerns to empathic concern for the ...
dblp: Journal of Media Psychology, Volume 23
dblp.uni-trier.de
Bibliographic content of Journal of Media Psychology, Volume 23
Universität Leipzig: Professur für empirische ...
www.sozphil.uni-leipzig.de
Prof. Dr. Anne Bartsch und ihr Team befassen sich in Forschung und Lehre mit der Mediennutzung, Medienwirkung und empirischen Methoden. Die thematischen Schwerpunkte der Professur liegen in den Bereichen politische Kommunikation, Medienunterhaltung und Gesundheitskommunikation.
Forschungsdatenbank Zeppelin University
forschdb.verwaltung.uni-freiburg.de
Anne Bartsch. Originalarbeiten in wissenschaftlichen Fachzeitschriften mit Review-Verfahren: Bartsch, Anne / Appel, Markus / Storch, Dennis: Predicting ...
Professorin Dr. Anne Bartsch - DFG - GEPRISgepris.dfg.de › gepris › person
gepris.dfg.de
Professorin Dr. Anne Bartsch, Professur für Empirische Kommunikations- und Medienforschung mit dem Schwerpunkt Methodologie und Methoden, Post Office Box ...
dblp: Communication Research, Volume 37
dblp.uni-trier.de
Anne Bartsch, Markus Appel, Dennis Storch: Predicting Emotions and Meta-Emotions at the Movies: The Role of the Need for Affect in Audiences' Experience of Horror and Drama view
dblp: Predicting Emotions and Meta-Emotions at the Movies: The Role...
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Bibliographic details on Predicting Emotions and Meta-Emotions at the Movies: The Role of the Need for Affect in Audiences' Experience of Horror and Drama.
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